سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/4/17
2:38 عصر

30 قانون جهانی موفقیت(2)

بدست محمودرحیمی در دسته

قانون ارزش ها :نحوه عملکرد شما همیشه با زیر بنایی ترین ارزش ها و اعتقادات  شما هماهنگ است ، آن چه که ارزش هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها ، اعمال و  انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است .

قانون تأثیر تلاش :همه امیدها، رویاها ، هدف ها وآرمان های ما درگرو سخت کوشی است ، هرچه بیشتر تلاش  کنیم ، موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد .

قانون آمادگی : درهرحوزه ای  موفق ترین افراد ، آن هایی هستند که وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی  برای انجام کارها می کنند . عملکردخوب نتیجه آمادگی کامل است .

قانون حد توانایی :شاید برای انجام همه کارها وقت کافی وجود نداشته باشد ولی همیشه برای انجام مهم ترین کارها وقت کافی هست . هرچه بیشترکار کنیم  کارایی بیشتری پیدا می کنیم . اماباید اموری را برعهده  بگیریم که در حد توانمان باشد.

قانون تصمیم :مصمم بودن از ویژگیهای اسای افراد موفق  است، در زندگی هر جهشی در جهت پیشرفت هنگامی حاصل می شود که در موردی تصمیم روشنی گرفته باشیم .

قانون خلاقیت :ذهن ما می تواند به هرچیزی که باور داشته باشد دست یابد . هر نوع پیشرفتی در زندگی بایک ایده آغاز می شود و چون توانایی ما در خلق ایده های جدید نامحدود است آینده نیز محدودیتی نخواهد داشت .

قانون استقامت :معیارایمان به خود ، توانایی استقامت در برابر سختی ها ، شکست ها وناامیدی هاست . استقامت ویژگی اساسی  موفقیت  است . اگر به اندازه کافی استقامت کنیم ، طبیعتاً  سرانجام موفق خواهیم شد .

قانون صداقت :خوشبختی زمانی به سراغ ما می آید که تصمیم بگیریم هماهنگ با والاترین  ارزش هاوعمیق ترین اعتقادات  خود زندگی کنیم . همواره باید با بهترین ها که در درون مان وجود دارد صادق باشیم .

قانون انعطاف پذیری : در تعیین اهداف خود قاطعیت  داشته باشید. اما در مورد دست یابی به ان ها انعطاف پذیر باشید . در عصر تحولات سریع ورقابت شدید، انعطاف پذیری از ضروریات است .

قانون خوشبختی :کیفیت  زندگی ما را احساسمان  در هرلحظه تعیین می کندو احساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد ، نه خود وقایع . هرگز برای این که تجربه  خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نییست . کافی است گذشته را مرور و روشی را که برای تفسیر تجربیات  خود داشته اید تغییر دهید.

قانون تعجیل :ما همواره  دوست داریم که هرچه زودتر به آرزوهایمان  برسیم ، به همین دلیل است که در تمام عرصه های  زندگی بی قراریم .

قانون فرصت :بهترین  فرصت ها اغلب در معمولی ترین موقعیت های زندگی مان به وجود می آید، پس بزرگترین  فرصت هابه احتمال زیاد همیشه در دسترس  ماست .

قانون خودشکوفائی :شما می توانید هرچه را که برای رسیدن به اهداف تعیین شده  خود به آن نیاز داریدبیاموزید . آن هایی که می آموزند توانا هستند.

قانون بخشندگی :هرچه بیشتر ، بدون انتظار  پاداش به دیگران خدمت کنید خیر ونیکی بیشتری به شما می رسد ، آن هم از جاهایی که اصلاً انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت  خواهید شد که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید .