سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/4/24
1:17 صبح

17 راه برای تبدیل شدن به یک فرد بالغ و کامل(2)

بدست محمودرحیمی در دسته

  11- روحیه جوان و شاداب داشته باشید
به خاطر داشته باشید که سن شما به آن اندازه ای است که خودتان می خواهید. یک شیوه شاداب و جوان پسند را در زندگی پیش بگیرید تا بدن و ذهن شما همواره به تحرک واداشته شوند. در حالی که خودتان احساس جوانی می کنید پس چه اشکالی وجود دارد که با یک خانم یا آقای جوان هم نامزد کنید؟

12- از موقعیت های خود استفاده کنید
فرصت های بیشماری در زندگی هر فردی وجود دارد، اما سود بردن از آنها کار ساده ای نبوده و دارای ریسک بالایی می باشد. اما باید توجه داشته باشید که هیچ کار بزرگی بی خطر نمی باشد. چه این موقعیت را داشته باشید که برای خودتان شغلی راه بیندازید، چه با دختر خانمی یا آقا پسری که به هیچ وجه در سطح شما نیست، قرار ملاقات بگذارید، به خودتان مطمئن باشید و تا تنور داغ است نان را بچسبانید. کاری نکنید که بعدا موجبات پشیمانی شما را فراهم آورد. ادامه مطلب...

90/4/24
1:13 صبح

17 راه برای تبدیل شدن به یک فرد بالغ و کامل(1)

بدست محمودرحیمی در دسته آموزشی

 

روش های زیر به شما کمک می کند که راه رسیدن به کمال را آسانتر طی کنید.

فاکتورهای اجتماعی

1- مسئولیت پذیری
اساس شخصیت و درستی، مسئولیت پذیری می باشد. بدون هیچ عذر و بهانه ای یاد بگیرید که مسئولیت کارهایی را که انجام می دهید به عهده بگیرید. همانطور که تحسین و تمجید را قبول می کنید باید گله و شکایت را نیز بپذیرید. برای پی آمد تصمیم های خود آماده باشید و سعی کنید تصمیمات درستی اتخاذ کنید، چرا که قبول مسئولیت کار دشواری است. به عنوان مثال می توانید کارهایی را که به طور بالقوه خطرناک هستند، مثل: رانندگی بیشتر از سرعت مجاز و یا رانندگی بعد از مصرف الکل را انجام ندهید.

2- احساسات خود را کنترل کنید ادامه مطلب...

90/4/17
2:38 عصر

30 قانون جهانی موفقیت(2)

بدست محمودرحیمی در دسته

قانون ارزش ها :نحوه عملکرد شما همیشه با زیر بنایی ترین ارزش ها و اعتقادات  شما هماهنگ است ، آن چه که ارزش هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها ، اعمال و  انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است .

قانون تأثیر تلاش :همه امیدها، رویاها ، هدف ها وآرمان های ما درگرو سخت کوشی است ، هرچه بیشتر تلاش  کنیم ، موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد .

قانون آمادگی : درهرحوزه ای  موفق ترین افراد ، آن هایی هستند که وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی  برای انجام کارها می کنند . عملکردخوب نتیجه آمادگی کامل است .

قانون حد توانایی :شاید برای انجام همه کارها وقت کافی وجود نداشته باشد ولی همیشه برای انجام مهم ترین کارها وقت کافی هست . هرچه بیشترکار کنیم  کارایی بیشتری پیدا می کنیم . اماباید اموری را برعهده  بگیریم که در حد توانمان باشد.

قانون تصمیم :مصمم بودن از ویژگیهای اسای افراد موفق  است، در زندگی هر جهشی در جهت پیشرفت هنگامی حاصل می شود که در موردی تصمیم روشنی گرفته باشیم .

قانون خلاقیت :ذهن ما می تواند به هرچیزی که باور داشته باشد دست یابد . هر نوع پیشرفتی در زندگی بایک ایده آغاز می شود و چون توانایی ما در خلق ایده های جدید نامحدود است آینده نیز محدودیتی نخواهد داشت .

قانون استقامت :معیارایمان به خود ، توانایی استقامت در برابر سختی ها ، شکست ها وناامیدی هاست . استقامت ویژگی اساسی  موفقیت  است . اگر به اندازه کافی استقامت کنیم ، طبیعتاً  سرانجام موفق خواهیم شد .

قانون صداقت :خوشبختی زمانی به سراغ ما می آید که تصمیم بگیریم هماهنگ با والاترین  ارزش هاوعمیق ترین اعتقادات  خود زندگی کنیم . همواره باید با بهترین ها که در درون مان وجود دارد صادق باشیم .

قانون انعطاف پذیری : در تعیین اهداف خود قاطعیت  داشته باشید. اما در مورد دست یابی به ان ها انعطاف پذیر باشید . در عصر تحولات سریع ورقابت شدید، انعطاف پذیری از ضروریات است .

قانون خوشبختی :کیفیت  زندگی ما را احساسمان  در هرلحظه تعیین می کندو احساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد ، نه خود وقایع . هرگز برای این که تجربه  خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نییست . کافی است گذشته را مرور و روشی را که برای تفسیر تجربیات  خود داشته اید تغییر دهید.

قانون تعجیل :ما همواره  دوست داریم که هرچه زودتر به آرزوهایمان  برسیم ، به همین دلیل است که در تمام عرصه های  زندگی بی قراریم .

قانون فرصت :بهترین  فرصت ها اغلب در معمولی ترین موقعیت های زندگی مان به وجود می آید، پس بزرگترین  فرصت هابه احتمال زیاد همیشه در دسترس  ماست .

قانون خودشکوفائی :شما می توانید هرچه را که برای رسیدن به اهداف تعیین شده  خود به آن نیاز داریدبیاموزید . آن هایی که می آموزند توانا هستند.

قانون بخشندگی :هرچه بیشتر ، بدون انتظار  پاداش به دیگران خدمت کنید خیر ونیکی بیشتری به شما می رسد ، آن هم از جاهایی که اصلاً انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت  خواهید شد که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید .

 


   1   2   3      >